توافق مشروط سپاهان با جباري براي فسخ قرارداد/ به هر تيمي برو جز استقلال!

 

http://u.goal.com/303400/303486_heroa.jpg

مجتبي جباري – سپاهان، داستان عجيبي كه پيش بيني‌هاي فوق‌العاده‌اي در موردش شده بود اما همه اين پيش‌بيني‌ها رنگ باخت و شكلي عكس به خود گرفت. بعد از امضايي كه جباري روي برگه قرارداد با سپاهان زد، همه اين تيم اصفهاني را برنده بي چون و چراي نقل و انتقالات معرفي كردند. ورد زبان همه اين بود كه سپاهان با جباري، بي حاشيه، به سمت قهرماني پيش مي‌رود و مدعي اصلي لقب مي‌گيرد. 

به گزارش کهکشانیها به نقل از گل  تنها 5، 6 هفته از آغاز ليگ برتر گذشته بود كه مجتبي حاشيه ساز شد. او از نظر فني با زلاتكو كرانچار به مشكل خورد و مدعي شد كه ديگر براي سپاهان بازي نخواهد كرد. جباري بار و بنديل خود را بست و از اصفهان راهي تهران شد. مديريت سپاهان نتوانست اين اتفاق را مديريت كند و ناكام در بازگرداندن جباري، به روزهاي بدون او عادت كرد. جباري در پاسخ به داستان بازگشت به سپاهان، تاكيد كرد كه دوست دارد استراحت كند و با آمادگي كامل به جام جهاني برود. همه واسطه شدند، كرانچار هم از مواضع قبلي خود كه گفته بود يا من يا جباري كوتاه آمد اما اين مجتبي بود كه حاضر نشد بار ديگر به اصفهان برگردد و براي سپاهان بازي كند. 
روزها يك به يك گذشت و خبري از جباري در اصفهان نشد. سپاهاني‌ها همچنان اميدوار بودند به بازگشت جباري اما انگار مرغ مجتبي يك پا داشت. او در جواب پيشنهاد سپاهاني‌ها براي بازگشت تنها يك كلمه گفت: «بر نمي‌گردم!»مسوولان سپاهان رفته رفته قيد مجتبي جباري را زدند، به خصوص كه وقتي ديدند او چراغ سبزي براي بازگشت نشان نمي‌دهد از بازيكنان ديگر به جاي او استفاده كردند تا ثابت كنند نبودش به چشم نمي‌آيد اما واقعا اينگونه نبود. آنها كه روي جباري برنامه‌ريزي كرده بودند جايگزين مناسبي برايش نيافتند تا اين وسط، هم سپاهان ضرر كند و هم جباري كه در سال جام جهاني، به جاي زمين، روزها را در خانه سپري مي‌كرد يا رستوران جديدش. 
داستان به همين جا ختم نشد. بايد وضعيت مشخص مي‌شد، هم وضعيت آينده جباري و هم هزينه‌اي كه سپاهان براي او پرداخته بود. سپاهاني‌ها چاره‌اي جز قطع همكاري با جباري نيافتند، به خصوص وقتي كه ديدند فرستادن واسطه يا صحبت با او هم گرهي از مشكلات باز نمي‌كند. مسوولان سپاهان و جباري براي خروج از بلاتكليفي دور يك ميز نشستند. همين چند روز پيش جلسه‌اي برگزار شد تا هم سپاهان تكليف پول‌هاي خرج شده را بداند و هم جباري تكليف آينده‌اش را. در اين جلسه كه موضوع اصلي‌اش فسخ قرارداد مجتبي با سپاهان بود، طرفين به توافقاتي رسيدند. اين توافقات اما هنوز روي كاغذ نيامده و رسمي نشده. 
سپاهان براي جدايي جباري، دو شرط پيش روي او قرار داد. اول بازگرداندن پولي كه از آنها دريافت كرده و دوم انتخاب تيم آينده با نظر آنها. جباري با اولي موافقت كرد و قول داد پولي را كه از سپاهان گرفته، به آنها برگرداند. گفته مي‌شود اين پول، رقمي در حدود 700 ميليون تومان است كه ابتداي فصل به جباري پرداخت شده. شرط دوم اما كمي عجيب بود و البته از نظر فوتبالي، حرفه‌اي. مسوولان سپاهان اين شرط را براي مجتبي جباري گذاشتند كه بايد اول بدانند تيم آينده اش، كدام تيم خواهد بود و بعد فسخ قرارداد او را صادر كنند. گفته مي‌شود حتي مسوولان سپاهان به جباري گفته‌اند به هر تيمي مي‌تواني بروي جز استقلال. آنها مي‌دانند در صورت حضور جباري در استقلال، اين تيم به مدعي اصلي قهرماني بدل مي‌شود و راه سپاهان را براي كسب اين عنوان، سخت مي‌كند. سپاهاني‌ها دوست ندارند با صدور فسخ قرارداد جباري باعث شوند تا استقلال، رقيب اصلي آنها براي كسب عنوان قهرماني، قدرتمندتر از حالا شود. به همين دليل، اين شرط را پيش روي مجتبي گذاشته‌اند تا با دستان خود، راه قهرماني استقلال را هموار نكنند. 
اما واكنش مجتبي. او به سپاهاني‌ها گفته كه نمي‌خواهد اين فصل در هيچ تيمي بازي كند. مجتبي تاكيد كرده كه هدفش استراحت است اما آيا مديران سپاهان مي‌توانند مطمئن باشند كه جباري قصد ندارد يك سال بازي كند؟ اين اتفاقات باعث شده تا طرفين براي يكديگر شرط و شروط بگذارند، تكليف نهايي هم هنوز مشخص نشده. بايد منتظر بمانيم و ببينيم آيا سپاهاني‌ها از شرط و شروط خود كوتاه مي‌آيند يا اينكه مجتبي با دريافت فسخ قرارداد، دور استقلال را خط مي‌كشد و پيراهن تيمي ديگر را به تن مي‌كند. شايد هم او به گفته خودش در هيچ تيمي بازي نكند. 

سپاهان براي جدايي جباري، دو شرط پيش روي او قرار داد. اول بازگرداندن پولي كه از آنها دريافت كرده و دوم انتخاب تيم آينده با نظر آنها. جباري با اولي موافقت كرد و قول داد پولي را كه از سپاهان گرفته، به آنها برگرداند. گفته مي‌شود اين پول، رقمي در حدود 700 ميليون تومان است كه ابتداي فصل به جباري پرداخت شده. شرط دوم اما كمي عجيب بود و البته از نظر فوتبالي، حرفه‌اي. مسوولان سپاهان اين شرط را براي مجتبي جباري گذاشتند كه بايد اول بدانند تيم آينده اش، كدام تيم خواهد بود و بعد فسخ قرارداد او را صادر كنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 28 شهريور 1392 ا 22:10 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.